آسودگی خاطر و خرسندی مندی مشتریان همیشه از اولویتهای نی نی مون است و در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط خوب و مورد قبول به دست مشتری برسد. با این وجود احتمال دارد مشتریان گرامی پس از خرید، با مشکلاتی روبرو شوند که در اینجا خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول ۳۰ روز مهلت تست و بازگشت کالا می شوند.
شرایط بازگرداندن کالا
-
اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۷ روز پس از دریافت کالا، به نی نی مون در تلگرام یا واتس اپ اطلاع داده شود.
-
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
-
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به نی نی مون
بازگردانده شود.
-
برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
-
این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راهاندازی، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود.
-
وجود مغایرت و تفاوت، باید حداکثر در ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش نی نی مون از طریق تلفن، واتس اپ، تلگرام یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
-
اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل دیده شدن است، مانند رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
-
عکس محصولات برای اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وبسایت است.
-
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بستهبندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
-
در صورتی که امکان شناسایی مغایرت تنها با باز کردن بستهبندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن حتما خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به نی نی مون بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوشکردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
-
توجه بند ۱: درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هیچگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
-
توجه بند ۲: از آنجا که نی نی مون یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، حق بازگردانی کالا براساس شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرفکننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمیشود)
-
شکستگی یا ایراد فیزیکی باید نهایتا در ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش نی نی مون از طریق تلفن، تلگرام، واتس اپ یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
-
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به نی نی مون بازگردانده شود.
-
برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
-
توجه بند ۱: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هیچگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
-
توجه بند ۲: از آنجا که نی نی مون یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، حق بازگردانی کالا براساس شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرفکننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمیشود)
-
– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشهای سایت اطلاع داده شود.
-
اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۳۰ روز، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
-
با استناد به “توجه بند ۱” در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. . لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمیتوانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند. لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بستهبندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد. همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.
آسیب دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش نی نی مون اطلاع داده شود.
– با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه موسوله ها، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و نی نی مون تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به نی نی مون بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش نی نی مون ارسال شود.
– در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویلگرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به نی نی مون بازگردانده شود.
توجه:
پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد نی نی مون باقی میماند و با انقضای این مهلت نی نی مون در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسوولیتی نخواهد داشت.
کالا را چطور ارسال کنید؟
– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با نی نی مون جداً، خودداری کنید.
– برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
– بسته خود را به آدرس درج شده در قسمت تماس با ما ارسال کنید.
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش نی نی مون برسد، هزینههای ارسال به عهده نی نی مون است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، عکس قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به تلگرام یا واتس اپ پشتیبانی نی نی مون ارسال شود.
– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان نی نی مون، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.